Baka bullar!

Idag åkte vi hem klockan 12.00 från skolan. Det blev en kort dag. Tanken var att jag skulle åka hem och skriva klart min redovisning. Istället åkte jag hem till Anna och bakade bullar:). Vi fick gå till macken för att handla lite igridienser sen när vi började och baka så hade vi glömt smör till fyllningen :P Så fick gå till Annas mamma och hämta :D. Medans vi väntade på att bullarna skule jäsa hann vi kolla på paradise hotel och så tvingade jag Anna att kolla på Bonde söker fru :D :D. Bullarna blev goda :D Och vi åt typ två sen var vi mätta :P. Efter det blev det SPÅÅR framför Webbkameran med lisa och xxxxxx medans vi kollade på bartenderskolan :D.



  

Kommentarer
Postat av: Anannaana

vem e xxxxxx?? hehehe hohoho hahaha juste, jag har en blogg, töööönt 8)

2010-11-25 @ 22:57:01
URL: http://wassaanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha trodde inte det var officiellt så ville inte säga personens namn ;) Hihihihih jaaaah jättesöt ju <3

2010-11-25 @ 23:33:29
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0