Anna Wass

Jag har känt Anna sen jag gick på kyrkis. Vi lekte ofta och hade så sjukt roligt tillsammans. Det var där vår vänskap växte. Efter skolan kunde vi gå hem tillsammans och äta mellis som slutade med att mjölken var över hela bordet, eftersom vi skrattade så mycket. Vi gjorde så mycket roligt tillsammans. Som tillexempel när vi sprang ut i kohagen med kossorna efter oss i full fart. Vi lade oss i rör som låg i hagen och såg kossorna sticka in huvudet i rören. Eller då vi blev jagade av fåren och var tvungna att ge dem "smörgåsbord" för att sedan kunna springa därifrån. Minns även då vi fastnade på åkern och inte kom loss och då vi lyckades ramla in i alla slags vattenhål. När vi tältade på tomten och morfar gick utanför och muade. Vi trodde då att det var en kossa som hade rymt och blev livrädda. Vi kunde klättra i träd och bygga kojor. Alla dessa minnen vi har kommer jag aldrig glömma J

A= Allmänt bäst!

N= Nog en av de smartaste jag känner.

N= När man är arg/ledsen, Whatever finns hon alltid där för en.

A= Alltid glad för andras skull.


Fakta om Anna; 

* Annas namn baklängels blir annA.
* Anna gillar att vara i stallet.
* Anna gillar att spåra.
* Anna dansar aldrig nykter. :P
* Anna är singel.

För er singelkillar;  
För alla er som undrar så vill Anna ha en kille med stor bas i bilen!



Anna är min absolut bästa vän. Trots att vi kanske inte är med varandra så mycket som vi båda vill vet vi ändå vart vi har varandra.

Anna är omtänksam och jag kan alltid vara mig själv med henne. Hon är min älskade vän och kommer inte bli av med mig i första taget. Hos henne kan jag gråta, hos henne kan jag skratta, för vi vet att vi alltid kommer finnas där för varandra.



Kommentarer
Postat av: Ananananaa

Gulleunge, du är bäst!

Älskar dig välldans jävla mycket! <3

2010-12-01 @ 16:51:50
URL: http://wassaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0