student tider!

Idag var vi lediga :D. Vaknade med niclas och sen åkte vi till mamma och badade. Senare på dagen va de dags för den första student mottagningen hos Johanna :) Efter det tog jag cykeln till Jon ;D. Mys och braiga människor ;). Sen skulle vi möta någon vid tåget så Anna, Frida och jag hängde efter och så kom de en el bil av nått slag helt random som vi hoppade på xD Trodde allvarligt att jag skulle dö för det gick snabbt så in i helvete ^^. När vi var framme vid stationen så hoppade vi av! Men gangster Anna fortsatte åka med dom HAHA. När vi nästan var framme hos Jon igen kom Anna tillbaka med killarna på en släpkärra som drogs av en gräsklippare ^^ Känndes inte lika livsfarligt :P. Rolig kväll i alla fall ;). Skjutsade Frida till Ormsta för hon skulle till Claes :D Sen åkte jag till min Lover :) Nu kollar sitter jag vid datan medans Niclas och Benni spelar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0