Ormmässan

Okej är lite seg på att blogga men jag har inte riktigt tid :P

Igår var det ormmässa som stod på schemat. Det höll till i Solna tror jag, i en gympasal. Hyffsat många ord var det och så här såg det ut. Ser ganska litet ut nu med tanken på hur jag har tagit kortet men man ser lite i alla fall ;) 

                               
 

Vi hade ett eget bord vi där vi sålde Boaormar. De var renrasiga och korsningar mellan dem lite hit och dit hade inte så stor koll :P Vi hade i alla fall 20 st med oss och blev av med 12 efter dagen. Så här såg det ut i alla fall ;) Själv stod jag för dekorationen :P
                                

Vi var där vid typ halv 11 och började plocka upp allt. Klockan 12 kom alla människor som skulle köpa. Var ganska fullsmockat. Köpte piercingar och sen när jag gick runt såg jag kakerlackor som man kunde köpa :P 10:- /styck. Fick då värsta snilleideen att jag skulle köpa en till Niclas :D Eftersom han inte kunde följa med i dag för han skulle dömma en hockeymatch. Så jag köpte 2 st för hade 20:- och självklart skulle Malin också köpa då... Bara för att jag skulle, vet inte vad hon skulle ha dem till direkt. Men vi fick 5 för 40:-. Ingen BIG DEAL :D. När klockan började närma sig 16:00-16:30 började folket minska och alla började packa ihop.

Några fjollbilder på mig och syrran
                               


När vi hade packat ihop åkte vi till Vallentuna och köpte hem kina mat. Var sjukt hungrig då. Efter att vi hade ätit och varit hemma en timme drygt fick jag skjuts till Anna Panna Steckpanna som klippte håret på mig :P hahah de blev ....kort ... på vissa ställen men såg ganska bra ut i går :P RESULTATET:                                                                                  
                               

När hon hade klippt klart satt vi på Facebook och kollade Robinsson finalen. Och därefter något srämsel pogram på MTV. Fick också reda på att Niclas syrra hade fått åka ambulans och grejer :S LÄSKIGT tyckte jag! Men Niclas kom hem till mig på kvällen i alla fall. Fick ett sms där de stod att vi kommer om 7 minuter så fick snabba mig från Anna.

Nu va de då dags att ge honom sin present :P Skulle slå in den men kackerlackan ville inte släppa mig så jag gav den till honom i stället :D HAHAHAHA de va kul. Men jag vet att han tyckte det var äckligt och att de är ohyra och grejer ^^ men de tycker inte jag :P Inte varje dag man får de i kärlekspresent ;) <3


Kommentarer
Postat av: Nicole

AMANDA!!! de borde finnas nån lag på att man inte får lägga ut bilder på ormar och andra äckliga djur :o får ju rysningar... och förmodligen kommer jag drömma mardrömmar oxå!!!! :s

2010-01-31 @ 20:19:38
Postat av: amanda

HAHAH mupp :D dom e ju snälla kan ta med en till skolan åt dig som kan få bo i ditt skåp :D

2010-01-31 @ 21:58:40
URL: http://bondesoker.blogg.se/
Postat av: m'

hahahahaa!!!!!du ska alltid hålla på o tönta dej om att jag ska "ha" det du köper ;s varför skulle inte jag få köpa för ?;s o juste ska jag ta o rabbla upp allt du köper efter mig ? eller vad du gör efter mej ? ;s

2010-01-31 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0