öde ön

Skönt i dag fick jag en halvtimmes mer sovmorgon :D Sov hos Niclas som va trött när jag skulle upp :D Sminkade mig och sen gick vi ner och åt frukost. Fick skjuts av hans pappa till skolan och sen har jag vart lite smått grinig, lättirriterar arg och allt det där man kan vara men är man tjej så händer det sånt. Finns inget man kan göra. Fram till lunch hade vi Företagsekonomi B och fick fetaste böckerna.. Eftter Lunchen hade vi två lektioner i Svenska men eftersom läraren inte var där gjorde vi klart vårat arbete och drog hem.

Ett arbete som innebör att man ska leka att man är ensam på en öde ö. Och sedan skriva ett brev om hur man har det och att man gärna vill bli räddad :P. Det kan ta ett tag när man är 5 personer med väldigt konstiga fanatsier :D Caroline, Nicole, Frida, Elin och jag! hahah lätt att det spårar, men vi blev klara och det blev as bra :D
Nu är jag hemma och humöret är bra igen är inte arg eller nått :) Så förlåt Niclas för att jag har vartit surig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0