Spanska!

Idag har det vart rätt lungt, började dagen med att säga hej då till min Niclas vid cirka halv 6. Efter det somnade jag om och skönt var det att vi hade sovmorgon också för jag var verkligen sjukt trött i går kväll och lika så i morse. Först hade vi Information layout, företagsekonomi och sist men inte mins SPANSKA FFS ^^. Alltid lika kul hahah. Och blir fortfarande kallad lucia av läraren (fast jag alldrig ens har vart lucia, bara kandidat i tidningen men det va ju inte jag som vann :P) Hmm jaa läxor är ju ett måste... Alltid ska vi få små läxor att göra bara onödigt för vi brukar ändå inte ha förhör på de och dom gångerna man har förhör de är de gångerna som man inte har gjort läxan, för man blir så jävla trött på att behöva plugga i onödan! Tiden är också prick här! och vi får inte sluta en minut tidigare så missar tåget så får vänta bläääääääää...

Man skulle kunna tro att Carro "koscow" Asp har vart spansk i sitt tidigare liv för hon pratar som en ^^



Men vi brukar i alla fall ha kul på spanskan så huvudsaken e det ;P


Detta är Aurora Aragon och hon kommer från Nicaragua!

Detta är robert Dawoid och han kommer från Irak!

Detta är Carro "koscow" Asp och hon kommer från stationshuset i Kårsta!


Kommentarer
Postat av: .

HAHA kommer från irak

2010-01-21 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0