Skola

Idag var jag i skolan men det blev en kort dag :). Kände att jag låg så mycket efter eftersom jag inte vart i skolan på 3 dagar. Första lektionen va företagsekonomi B. Efter det var det tre styckna rättkunskapslektioner. Min lärare sa då att jag kunde få jobba hemma om jag ville. Fick 2 uppgifter som skulle göras. Så jag och Elin åkte hem till mig och gjorde klart den svåraste uppgiften det tog typ 1.5 timme men nu är vi klara med det i alla fall och det känns skönt :D hade jag gjort den uppgiften själv hade det tagit mycket längre tid :P Nu äter jag pommes och kollar på tv ;D Måste plugga företagsekonomi senare också för det ligger jag efter i :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0