sjuker

Klockan 5 ringde Niclas mobil i morse och han åkte, pussa hen hej då och sen somnade jag vidare. Hade sovmorgon så klockan ringde inte förens 10:30. Men ursch, kännde mig inte bra så gick aoch la mig igen. Detta har vart en tråkig dag visserligen har det vart skönt att riktigt sova ut, men har ont i halsen, huvudet och känner mig hängig. Ikke bra inför resan till Åland i morgon. De ska nog gå över, vet ej hur de blir i morgon men jag måste verkligen till skolan för pallar inte missa så mycket som man gör.


Kommentarer
Postat av: elin

men amanda!! :O sluta genast upp med detta och BLI FRISK!!

2010-01-21 @ 19:31:15
Postat av: amanda

vet det suger :( vem elin är det som skriver förresten :P??

2010-01-21 @ 20:04:21
URL: http://bondesoker.blogg.se/
Postat av: Öberg

antar att det e larsson, för det e inte ja:P

2010-01-21 @ 21:03:44
Postat av: amanda

hahah okeeej :D:D

2010-01-21 @ 21:33:01
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0