Onajs dröm!

Hade en sjukt onajs dröm i natt om att Niclas gjorde slut me mig i en mataffär helt utan aldedning :O. 05:30 vaknade jag av att jag fick sms av Niclas och de smset bevisade ju att jag bara hade drömt :) som tur va :) Sen somnade jag vidare och 11:40 vaknade jag av ett yttligare sms fast av Nicole denna gång :D Som sa att de va ett program för mig på fyran ;) Mycket riktigt så va det ett Typiskt Amanda program haha :D Så hon känner mig rätt ;P Kommer inte ihåg va programmet hette men de va något dejtings program i alla fall :P Efter de åt jag frukost och började blöda näsblod. De de va ett tag sen sist ^^.

Kommentarer
Postat av: Nicole

bra de :p

2010-01-05 @ 13:10:27
Postat av: Carro

haha blev du upphetsad av att äta frukost ;P

2010-01-05 @ 14:57:58
Postat av: amanda

hahah jaa de blev jag carro ^^

2010-01-05 @ 15:05:28
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0