Movie!

Detta är nu mitt tredje försök jag ska göra för att se klart på filmen The heartbreak kid. Orkar aldrig se nya fimer för kan liksom inte sitta still och då missar man ju hanndlingen i dem så jag brukar alltid kolla på filmer jag har sett tidigare för då vet jag vad som händer och känner att jag kan gå ifrån när jag känner för det :P Men som sagt första gången jag såg The heartbreak kid orkade jag inte se efter en halvtimme typ och dagen efter kollade jag på den tills jag somnade och nu ska jag ge den ett sista försök och nu ska jag se klart den också. Än så länge har den inte vart så bra men vem vet den kanske blir bättre. 
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0