Mitt nyårslöfte!

Nu är det nytt år och har bestämmt mig för att skippa godiset. De e bara något som man blir beroende och tjock av som man inte alls behöver :P Fast Choklad är världens godaste :) 1 december åt jag inte godis fram tills några dagar innan nyårsafton. Och när jag väl åt va det inte så gott längre :D Bara man kommer över sötbegäret så går de bra efter :D.
 
                                 

Körkort e också ett måste som ska tas så snabbt som möjligt efter att jag fyllt :). Gick Alkohol- kursen och körde Gillinge 2 dagar efter jul. Halkörningén va skit kul :D Fick köra med Frida och Molly som också va me Fick köra med någon random snubbe som va väldigt pratglad :D Nu är det bara teoriprovet och uppkörningen kvar men det är inget jag kan göra något åt nu eftersom jag inte har fyllt än ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0