Min helg!

Hejsan hoppsan min helg har vart lugn, i Fredags sov niclas här och i går övningskörde jag till Väsby me papoa och Helena. Efter de åkte vi till Stickan för att hälsa på sen bar det hemmåt. Åt middag och sen åkte jag hem till Niclas men han va inte hemma men va med Sofia i typ 2 timmar innan han kom för de hade blivit massor av förseningar, men jag överlevde ^^ :D I dag va sista gången vi kunde ses på typ 2 veckor :S Eftersom nästa helg ska jag på fotbollsturnering med laget i Åland hela helgen! Och han e inte hemma på vardagarna :(. Så idag har vi bara myst och inte gjort något alls. Sen skulle han döma hockey match och jag skulle på träning så han skjutsa hem mig så hann jag vara hemma 10 minuter innan Thomas kom för att hämta oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0