Middag och tårtbakning :D

Har precis kommit hem från en mysig middag hos anna och benni :) Nu sitter jag här med "kungen" (sofia... ) och äter upp Niclas chips eftersom han är ute och snackar med en kompis :P För övrigt bakade vi en fin tårta till min lilla Niclas picklas i går :D Han blev glad, fast vi höll de hemligt och gav han förbud att komma hem eftersom vi ville att de skulle bli en överraskning till honom :D De började med att vi gick till Coop efter skolan och skulle köpa alla ingredienser. man kan säga att vi kan nu hela coop utantill ^^. Trodde jag skulle dö när en tjej kom ut från mjölk hyllan mellan mina ben typ och jag skulle ta grädden de var jag inte beredd på :P. När vi kom hem till Niclas började vi att baka :P  Sofia klantskaftet hadde grädde över hela köket ^^. Då hon drog upp vispen samtidigt som hon vispade, LYCKAT! kan säga att grädden var precis överallt ^^ :D. När Niclas sedan kom hem och såg tårtan blev han glader :) Lägger upp en bild på den sen ;P BYYYYYYE

Kommentarer
Postat av: Jacobirene

Interesting site. Worth the visit!

2011-02-19 @ 12:38:10
URL: http://jacobirene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0