Krabba

Eftersom jag har slutat me godiset köpte pappa mig en krabba :P Då jag körde till rotebros coop. Nyttigt och gott till en början men smaken va densamma hela tiden så blev lite äckligt efter ett tag :P Det är gott med rätt mängd :D precis som allt annat :D. 

                   
                   Innan :D                                                                         Efter :D
 
Sitter nu och fördriver tiden framför TV:n i mitt rum! finns dock inget bra att kolla på men orkar inte sätta på någon film. Tänkte damsuga mitt rum nu eftersom jag släng massor i dag :) Kanske tvätta fönstrena hmm om jag orkar :P Kul lördags kväll men det kan vara skönt att bara vara hemma och ta det lungt också :) de behöver man :) Kul att Lisa och Anna är borta i Österriket med kyrkan och lämnat lilla mig hemma. Och Niclas som är på lumpen. Men i morrn ska jag åka och kolla på han :P Har inte kollat me carro och dem va dom gör iof men jag orkar inte göra något i kväll :D. Nu ska jag kolla robinsson "JIPPI" har inte fökjt de överhuvudtaget men man kan ju kolla på det i alla fall :) coca cola och pepparkakor ska också svullas nu :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha svulla coca cola och pepparkakor är väll inte mycket bättre än att äta godis :P

2010-01-03 @ 15:07:49
Postat av: Carro

Svulla pepparkakor är väll inte mycket bättre än att äta godis :P

2010-01-03 @ 15:08:53
Postat av: amanda

haha är de inte vem va de som åt kakor me smartis i när hon hade GODIS förbud ^^

2010-01-03 @ 15:58:34
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0