Kladdis!

Har nu bakat en skit goood kladdkaka som jag hade tänkt att äta med Niclas när han kommer senare :D Men han ska på släktmiddag först :) Jag valde att stanna hemma för att vara trevlig mot de här hemma plus att jag har inte setts till hemma på ett tag :). Nu smsa Anna panna päron pung och sa att hon va på väg hem, själv fick jag för mig att hon kom hem i går men tydligen inte. :D. Men hon messa mig och sa att hon kommer hit så då ska hon också få äta min kladddis :P. Längesen man såg henne och alla de andra som har vart i Österrike hela lovet med kyrkan. Är ju själv inte konfimerad så kan ju följa med direkt på deras små resor lite då och då :P. 


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0