Kärleksförklaringen!

Vi hade inte känt varandra speciellt länge men de va verkligen kärlek vid först ögonkastet. Minns det som att det vorde i går då jag såg dig stå där på hyllan alldeless ensam och övergiven, då jag tog dig i min hand och ledde dig hem till mig. De va då jag visste att det var du och jag, för alltid. Det är dig jag vill ha och det är dig jag vill leva resten av mitt liv med. Kan verkligen inte tänka mig en dag utan dig och din närhet, det finns inte i min värld! Jag vill ha dig med mig hela tiden, vart jag än går. Ner stoppad i min ficka eller inlindad i  min väska. Du är omringad av de finaste glaset som lyser upp ditt yttre men det är ändå det du har där inne som betyder mest och visar vem du verkligen är. Det är det jag verkligen Älskar hos dig! utan dig skulle jag inte kunna äta min blodpudding, du och jag för alltid, jag älskar dig Lingonsylt :D<3
                                                  

                                       



                                 


Kommentarer
Postat av: Niclas

Hahahahahahahaha! Låter verkligen som du tycker om lingonsylt;-) Hahahahahahahaha! Du är underbar <3

2010-01-03 @ 07:03:29
Postat av: amanda

haha gilllare starkt!!!! din lilla pepparkaka! haha

2010-01-03 @ 16:00:47
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0