Inför Åland!

Imorgon är de Åland som vi ska bege oss till. Åker vid 17.00 från Försunda station! så ikväll blir det till att packa alla väskorna både träningsväskan, väska med kläder till Åland och kläder och annat till mamma, eftersom jag byter hus varje fredag. 

Fick mail från koscow så nu ska jag bara se till att allt kommer med och att jag inte glömmer något för de vorde synd :P

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer en liten påminnelselista:

Fotbollskor för konstgräs
Benskydd
Vattenflaska
Underställ (det är ca 14 grader inne i hallen)
Inomhustofflor
Nya overallen
Pengar till middag på båten fredag + söndag, det finns kiosk i hallen som
tar svenska pengar.
Hygienartiklar
Pyjamas (klarar jag mig utan :D)
Tofsar + hårspännen
Eventuella mediciner
En stor låda med glatt humör!


/Carro

PS: Samling vid Frösunda station 17.00!
Hör av er om ni har några frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0