Högvakt!

Kom hem för ett tag sen från Gammla stan där jag spenderat min dag me Niclas syrra och hela deras släkt :P. När vi kom dit gick jag Sofia, deras pappa och farmor runt lite på dem smala gatorna :) Efter ett tag satte vi oss på ett fik och drack varm oboy me grädde ;P och en negerboll :P GOTT! de va deras farmor som bjöd så tack så mycket :) När vi var klara ställde vi oss vid slottet och mötte hela släkten. Efter en stund började en snubbe prata en massa på både svenska och engelska :P Och det var svinit kallt! tror fan inte jag frysit så mycket i hala mitt liv ^^ stod och skakade, fick låna sofias vantar som va betydligt varmare än mina och så fick ja stå på hennes fötter för mina hade sån tunn sula haha, där fick vi stå och värma varandra i den långa väntan till niclas skulle komma :D och efter en ganska lång väntan så kom han och spatserade i takt med de andra de såg faktist väldigt kul ut med alla små skutt och grejer som de tog :P:P.
                   

Inte för att vara taskig eller nått men alla såg likadana ut från håll :P Med sina snaggade frisyrer som täcktes av en basker och deras uniformer :) Men när de kom närmare såg man honom :D De här va dock ända bilden  där man såg Niclas lite i alla fall. Sofia som tog kort :P Men de va inte så lätt för de stod bara med ryggen mot :( Men man ser att det är Niclas i alla fall :D.

Sen visade de sig att vi skulle få fika med dem så vi fick gå till ett ställde där de inte va så mycket folk men Niclas kom ju aldrig som vi hade hoppats på :( MEN vi såg han fixa in massa rep så jag och sofia rusa dit men när vi va vid han kolla han bara på oss med en tom blick och kolla snabbt bort igen och sa ingenting :O men han fick typ inte prata eller le :P Sofia och jag fick i alla fall en varsin Fanta ^^. Sen när vi insåg att söt inte skulle dyka upp så letade vi efter en toooa för jag va fett kissnödig :D Men vi hittade en toa tillslut visserligen kostade de mig fem spänn men de va det värt ;)

Sen när fikat va klart åkte vi hem. Fyy faan va det var kall denna dagen har varit men vad gör man inte för någon man gillar :D:D

Tycker synd om dig som ska stå högvakt vid slottet i kväll i denna hemska kyla :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0