Hemligheten :P

Okej nu ska jag avslöja min lilla hemlighet :P. Visste dock hela dagen att vi skulle åka tillbaka för att se Niclas när han stod utanför slottet och vaktade :) men han visste inte det å ville inte att han skulle veta det heller för det skulle bli en suprise :D:P De gulliga va att han ringde och sa att han skulle börja sin vakt om ett tag och ringde bara för att säga hej då innan han skulle stå ute i kylan i 2 timmar och vakta slottet :) Och de roliga va att jag just då satt i bilen på väg till honom utan att han visste de:P  Med hans syrra och pappa (sofia och johan ^^) och så frågar Niclas:
- vad gör du?
och man hörde ju att jag satt i bilen så ville inte avslöja mig :P så jag började svummla och säga att jag skulle köpa pizza i Ormsta vilket inte va logiskt överhuvudtaget eftersom han visste att vi redan hade köpt pizza och ätit. plus att de inte finns någon pizzeria i Ormsta sen ändra jag mig hastist och sa att jag skulle till en klasskompis i Vallentna och då kom jag inte ens på namnet på nån i min klass haha så allt sket sig ^^ Vet inte vad jag sa att jag skulle göra efter men jag satt och as garvade i alla fall (sofia också ^^), är verkligen sämst på att ljuga :D När vi stod utanför slottet och han kom blev han i alla fall glad fast han redan klurat ut att vi skulle komma och de inte var någon överraskning längre :) De va i alla fall väldigt irriterande att man inte fick Krama eller ge han en puss eftersom man inte fick gå innanför en viss ruta. För då skulle han skjuta mig :P Eller inte för att han skulle det men han har hela tiden folk som kollar på honom och jag vill inte att han ska få några anmärkningar :) För då kanske han inte får komma hem i stället eller nått och jag vill ju mer än gärna ha hem honom :)


 
Min kamera är lite mindre bra då det snöar och är mörkt men fick i alla fall några bilder, går dock inte att ta bort blixten som han har i ögonen men de får ni leva med ^^

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du är ju så förbannat underbar. <3 när jag såg er stå där blev jag så varm i kroppen. Underbar känsla. Du är verkligen helt fantastisk <3 snygga bilder. ;-) Haha

2010-01-03 @ 23:15:28
Postat av: amanda

De va den ända värmen vi kunde ge dig i går :D hahah vet ;) du med :D puss på dig!

2010-01-04 @ 12:14:23
URL: http://bondesoker.blogg.se/
Postat av: Tiniuslinnea

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-10-10 @ 12:01:09
URL: http://tiniuslinnea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0