Har du hört rycktet om Morgans?

I går var jag och Niclas och såg den nya filmen, Har du hört rycktet om Morgans? Den var inte dålig och inte heller det bästa man har sett men de gick och kolla och de va ganska rolig ;) Va ju meningen att vi skulle käka i Täby eller nått innan också, men blev lite tajt om tid :P Men vi gjorde mys middag hemma i stället och de var minst lika bra tyckte jag :). Kycklingfile och pommes :) Mumsigt :). Tack för att du bjöd mig på bio finaste<3
                                              

När vi hade kommit hem va vi med Sofia och snacka en massa för hon hade galet mycket överskottsenegri :P Men vi fick massage så vi somnade av henne i alla fall :P sköönt :D.

I dag har bara vart en slapp dag och vi har städat Niclas garderob ;) De va mys :) Men undra bara hur länge de kommer vara vikt ;) hahaha ^^. Men de fanns massa mjukisbyckor som jag tänker lägga beslag på i alla fall ;P haha :D Efter de vart vi så hungriga så vi gick ner för att laga lunch. Makaroner och kötbullar. De va gott! Sen kolla vi på film. Efter de skjutsade han hem mig för han skulle dömma hockey ;) Så nu ska jag äta middag hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0