Första skoldagen!

Igår hann jag inte skriva här men det var i alla fall först dagen i skolan efter ett mysit jullov :) Det var inte en så farligt jobbig dag och jag var pigg på morgonen då jag vaknade :) Fick tillbaka ett prov som jag blev nöjd över i Svenskan, som vi gjorde innan lovet. Efter det hade vi 2 rätt slappa engelska lektioner. Engelska är verkligen det ämnet som jag inte gillar och det som jag har svårast för också. Efter skolan va jag med Frida och Carro ett tag och fixade lite grejer :P Efter det väntade jag på att Niclas skulle hämta mig men han tog sån tid på sig så jag gick hem till Matilda ett tag :D När han sedan kom åkte vi hem till honom och så somnade jag efter paradisehotel i <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0