Engelska redovisningen!

Hade inte tid att skriva i går :P så skriver i dag ^^ I går hade jag rätt kul :P De dubbla engelska lektionerna som vi skulle ha i går hade vi inte för läraren var inte där. Men jag Carro, Rabban och Claes skulle göra vår redovisning av våra böcker (på engelska) så vi fick göra det som en inspelning ^^. Nicole och Frida var där också :D men sen gick nicole för hon skulle rida häst :P Så hon missade de roliga kan man säga :D Frida fick vara våran "lärare" i stället för den riktiga :P. Vi slutade halv 12 och hade gott om tid :P För jag va tvungen att stanna kvar i skolan och vänta på Anna så vi kunde gå på hemligt uppdrag ;) De första 1.5 timmarna satt vi och typ konstant as garvade för Rabban sa lite konstiga saker ^^ Men sen försökte vi vara seriösa men de kanske inte gick så himla bra som vi hade tänkt ^^. Men nu har vi det gjort i alla fall hahah :D. När vi var klara satt jag i studierummet och väntade samtidigt som Anna panna stekpanna hade lektion sen åkte vi och sen när vi var klara med våran grejs hade vi missat 2 tåg så vi gick till Biscotti och drack varm choklad och negerboll :D Men visade sig att vi missade ett tåg igen sen ^^ 3 tåg på en och samma timme men sen hann vi med det fjärde :D då vara det bara hem och byta om till träningen och sedan kom Niclas my bitch hem till mig :D ♥


                                                            BILDER VAR DET HÄR! :D


Nicole :D

Rabban :D

Frida :D

Claes :D


Carro (koscow) :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0