Du e så söt Niclas :D

Söndag:
Niclas :
Det är siasta gången vi kommer ses nu på typ 2 veckor :S
Amanda: jag vet :( 

(kl 05:35 beger han sig för att vi inte ska ses på länge nu...)
 
Måndag:
Niclas:
Jag kommer hem i kväll! :D
Amanda: Jaaaaaaaa! :D

(kl 05:35 beger han sig för att vi inte ska ses på länge nu...)

Tisdag:
Niclas: Jag kommer hem i kväll! :D
Amanda: Jaaaaaaaaa! :D
Niclas: Men det är sista dagen för vi ska packa och grejer i morrn så då kommer jag nog inte kunna hinna hem :(.
Amanda: Ja men då får jag träffa dig i alla fall :)

(kl 05:35 beger han sig för att vi inte ska ses på länge nu...)

Onsdag:
Niclas: vi fick ledigt i dag ocksp men bedömer att det inte är värt att åka hem. Förlåt men måste packa och grejer + att det är sent :(.
Amanda: Jag förstår :) För om du åker nu kommer det vara så att vi kommer få sova direkt när du kommer för du kommer inte kkomma hit förren sent då liksom.

Vid matbordet:
Pappa: När kommer Niclas då?
Amanda: Han kommer inte hem i kväll
Pappa: Jag kan nästan slå vad om att han kommer dyka upp här under kvällen i alla fall ^^!
Amanda: Nej det gör han inte :P

Cirka 45 minuter senare...
Niclas: Vad ska du göra i kväll :D HAHAHAHAHAH
Amanda: Ehhh vara hemma och inte göra nått??????
Niclas: Jag kommer hem :D
Amanda: HAHAH ofta :D jaaaa!


♥Du är så fin, tack för att du finns♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0