Slottet!

Idag va vi på slottet igen ;) Va ju planerat att jag skulle ta mig dit men sen så fick jag inte tag på Sofia och Carro och Frida lät inte så sugna så jag ringde Niclas och sa att jag inte skulle komma, han svarade fast de va i sömnen. fick i alla fall inget vettigare svar än mmmh aah i telefonen när jag babbla på sen blev de tyst så antod att han somnade ^^. så jag trodde han hade fått klart för sig att jag inte skulle komma :P Efter det så Följde Carro och Frida med fast de va kallt mycket snällt :D Så ringe Sofia också 5 minuter innan tåget gick från Frösunda då ringde jag och sa att Carro och Frida inte böhövde följa med om de inte orkade men dom ville med :) Så vi mötte sofia i tekniska och sedan tod vi tunnelbanan mot gammla stan :P Men vi va tvungna att gå in på en pubb och fråga va fan slottet låg för de visste vi inte ^^ Men fick en vägbeskrivning och började vandra :P Till slut kom vi fram och där stod han :P Så vi stod och snacka med Niclas i alla fall lite mer än 1 timme :P så fin så och så fick jag en puss fast de va strängt förbjudet ;) men tror inte han fick skit för de i alla fall:D :D De visade sig också att han inte ens var medveten om att jag hade ringt och pratat me honom, så jag hade rätt när jag trodde att han hade somnat ^^. Fick inte överraska honom i dag heller ^^ Eftersom han inte ens va medveten om att jag hade ringt och sagt att jag inte skulle komma ^^ Så han antod att jag skulle komma som jag sagt tidigare vilket stämde :) Men i morgon kan jag lova att jag inte kommer för då har jag träning :) Fick också en grymt bra nyhet om att han hade komit in på sin linje han hade sökt i stockholm så då behöver han inte flytta utan bo kvar hemma :D:D:D jätteglad för det :) skönt för honom att få stanna och behålla allt han har hemma och jag är glad för att jag vill ha han hemma :P<3

                                
Detta va dock en bild som jag tog i går på Niclas på min mobil men tyckte han såg likadan ut i går som han gjorde i dag :D


När vi hade stått där ett tag så åkte vi till T-centralen och gick till Donken :) Åt glass :P Gott :D. Och Carro det lilla barnet åt en happy meal. Så hon fick en leksak med en konstig mikrofon till och pappersfigurer som man rev ut från kartongen ^^ sen blev hon skitsofren och började prata med pappersgubbarna ^^. Men vi hade kul i alla fall :D.


Detta va då figuren och mikrofonen och pappersgubbarna ^^ lägg märke till att de är två hål mellan deras ben där ska man köra in fingrarna och skaka så de börjar att skaka loss ;)




Matbilder också Frida va dock inte så sugen på att va med ^^

Sofia hängde me också de va kul :D Och så fick hon se en annan sida av mig så som jag är med dom jag umgås med väldigt ofta ^^. Vill ju inte hålla på så mot någon man precis har träffat då skrämmer man ju iväg den personen hahah ^^.  

När vi ätit klart åkte vi hem och nu är jag hemma hahah :D


Kommentarer
Postat av: Carro

bra stavat, skitofren xD

2010-01-05 @ 14:56:37
Postat av: amanda

aah men same shit ^^ du vet va jag menade i alla fall hahha :P

2010-01-05 @ 15:06:49
URL: http://bondesoker.blogg.se/
Postat av: Eivindailin

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-05 @ 10:09:48
URL: http://eivindailin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0