Nicole nu kan du skratta dig till sömn :D

 
* Varför tappar granen sina barr? jo för den barrar^^


* Varför är suddet slut :O? jo för jag suddade upp det? ^^


* Varför kan inte Lisa cykla? för hon har ingen cykel ^^


* Din kompis säger till dig: Vi drar och pallar äpplenDå säger du -Äh, Jag pallar inte!


* Du ser en ko som springer in i en annan ko Då säger du -Fy fan va cooolt!


* Din kompis Peter har tapetserat om sitt rum Då säger du. Är det du som valt tapeter, Peter?


* Du är en grön banan och är ute och går med din kompis som är en gul banan. Plötsligt fäller kompisen dig. Då    säger du - Moget…


* Du kommer till en fest med ett rostat bröd runt halsen. Folk undrar varför. Då säger du - Jag är ju toastmaster!


* Alla är dumma i canada. varför? -can-nada


* Det var två gafflar som var ute och flög och så störtade en. Varför? - För att inte gafflar inte kan flyga!


*Det var två kor som var ute och flög och så störtade en. Varför? - För att den fick en gaffel i ögat!


* 2 älgar satt o dinglade med klövarna i ett träd. Då landade en ubåt i trädet brevid. Då sa den ena älgen -Han bor nog där!


* Om en hund gillar glass då ska den heta dogglass


* Två tegelstenar var ute och flög och då sade den ena : va fort du flyger, och då sade den andra :japp....


* Det var en gång två bagare och en smet.


* Livert är hårt sa bonden, GRYMT sa grisen


* De var en gång två myror och en stack


* De var en gång två äpplen som satt i ett träd. Det ena föll ner. Då sa de andra - moget...


* Stig sa till Sten att Sten va en sten, då sa Sten till Stig att Stig va en stig



Nic(k)ol(l)e har KOLL ^^

Haha :D Det är sån här tråkig humor som är den roligaste ^^ Så nu får jag dig att skratta (för jag vet att du kommer börja as garva för dig själv när du läser detta inlägg ^^) så nu kommer du att  glömma att jag "råkade" skriva ditt nummer på nån randoms papper och att han skulle ringa dig för du va kåt xD hahah :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0