1 Månad <3

I dag var det exakt en månad sen de blev officiellt på Facebook :P 

                               


Kommer ihåg att allt var så hemligt :P. Hade knappt sagt något till någon om det här. Allt började efter att Lisa hade dragit med mig till bowlinghallen. Visste inte ens vem Niclas var då så jag följde snällt med hade ju inget att förlora liksom. Efter den bowlingen började allt. Niclas kom hem till mig på kvällen och vi gick till macken och hyrde världens sämsta film :P. Den veckan träffade jag honom varje dag förutom en. Efter att en vecka hade gått och vi hade vart med varandra hela tiden belv vi tillsammans. Det gick riktigt snabbt även fast båda hade sagt bestämmt innan att "jag vill inte att det ska gå för fort" men gillar man nån så gör man det :D Ingen visste typ att jag hade träffat honom eller att jag hade träffat en kille överhuvudtaget så det blev som en chock för alla när det blev officiellt på facebook :P

 

Känns som jag har känt dig längre än vad jag gjort :) En månad i dag och hoppas på många flera :) trivs så bra i din närhet :) ♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0