väggen

woooho hejsan hoppsan!
Idag har viåkt skidor i Hundfjället. Mycket bättre väder i dag vilket gjorde att det blev roligare också :D Ett jävla tjat om att åka väggen i alla fall (som jag inte ville). Men sen efter några åk och varmkorv på det så hade jag inget val. Alla andra började åka ner

Väggen= fettt brant!!!!!! 45 grader! och jag som inte e skidproffs heller. Alla andra åkte ner i alla fall fort och proffsigt sen kommer jag hehe. Kan säha att jag gjorde en Anja. Tog det lungt i början sen gick de lite för fort så  ramlade lite och rullade typ hela backen ner med skidor och allt ahahahaha. Fett kul. Anna spelade in det i alla fall och hon skratta åt mig :( XD

Nu sitter vi och kollar på tv och vilar tills det är dags för middag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0