Födelsedagsfest hos Anna :D

Igår va det fest hos Anna :) kul kul! kom dit lite innan 20:00. sen rasade det in folk lite vart efter. Det var kul att träffa alla man inte sett på as länge. Eftersom jag har tillbringat min tid med min lilla pojkvän ;D hade förstås velat ha han där men han är på lumpen på utö och skjuter :). Men de var i alla fall kul att se alla :) Victor fyllde ju 18 i i går också så det va trevlans för honom :D

När jag kom hem till Anna var det bara Anna, Josef och Lisa där som hade fixat en tårta till Victor :P 


Tårtan med den berömda Mårran på! (Victors IDOL!)

Josef ritade Mårran ^^ Mycket fint!

                               
                                                                         Victor 18!


Carro sa dock något riktigt knas i går! Vi hade vart på toa sen stack hon ner och då satt jag där uppe och snackade me Jimmy och toapappermumien. Då kommer Carro upp för trappan och säger AMANDA! JAG HAR LETAT ÖVER DIG EFTER ALLT! hahahhahahahahah Lite fel ordföljd där lilla Carro!. De var kul xD. Sen hittade hon en toarulle på golvet och då började hon först slå in mig och sen tog hon en annan i stället som blev offer ^^
Klockan kvart i 1 fick jag nog och gick hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0