Tja snygging ska vi dansa

Idag har jag nog haft en av de roligare spanskalektionerna hittills ^^.

Tja snygging ska vi dansa... haha dom som inte va där fattar inte hur kul de va :P

Vi skulle spela upp någon slags "teater" på både spanska och svenska. Vi kollade på en film sen delade vi in oss i grupper och så fick man ett stycke var ur den filmens avsnitt så skulle vi göra teater av de. jag va me carro emmil och cissi som inte var där. Carro och Emil körde vår del på spanska sen skulle vi göra den på svenska :P Men eftersom hon inte var där fick spanskaläraren hoppa in i stället ^^. Skit kul XD för hans replik började med: Tja snygging ska vi dansa?. värsta inlevelsen också så dog av skratt ^^ oj oj oj va kul det var :D:D

Efter spanskan åkte jag med Anna hem för hon skulle banka in alla mattetal i mitt huvud eftersom jag har prov på fredag och kunde inte så mycket. men nu kan jag mycket :P och hon e bäst på matte ;). När jag hade suttit där några timmar åkte jag hem där Niclas väntade på mig :D. Nu ligger han och sover sött i min säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0