Pluggapluggaplugga!

Imorgon är det matteprov och engelska redovisning :(. Känner mig inte speciellt taggad på det! Engelskan kan man ju i alla fall ha fusk papper med sig upp men de kan man ju dock inte ha på matteprovet "/. De sjuka är att jag jobbar jättesakta i skolan och gör inte alls så mycket på lektionerna sen när jag sätter mig med det hemma fattar jag nästan de mesta :D Anna hjälper mig att förstå hur jag ska göö och tycker jag har lärt mig ganska snabbt ;) :D

R.I.P på min miniräknare säger jag bara som dog i dag då jag behövde den som mest "/

Men i dag har jag pluggat själv utan Anna eller Niclas :) Men zigga va me mig i alla fall. Han är nog den bästa att plugga med för han blir inte arg på mig när jag inte fattar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0