deppig

Sitter i soffan och skriver ett sms till Niclas. Som jag vet inte kommer kunna svara på dem förrens på onsdag, eftersom han har lämnat telefonen i skåpet för han sover ute nu i 2 dagar :( Stackarn! utomhus vafan nu när det är som kallast också. 25 minus var det i morse liksom undra hur kallt det är på natten då :S! Mitt i smset ringer Vafa som jag inte har pratat med på länge :) Som gjorde mig på lite bättre humör för sitter här och tänker på att jag bara vill ha Niclas här breve mig och krama om honom, så pratade om lovet och allt sånt. Då ska jag åka till Fjällen med anna panna stekpanna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

good! du skrev det tillslut!

2010-02-22 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0