Bananer är gott!

Nu har jag precis avslutat min favoritlektion, SPANSKA. som har gjort min dag så bra kexchoklad. Caroo är en slyna och gillar att stoppa pennor i min loka flaska. Det gillar vi. Mums! Nu är det bara info layout kvar sen ska jag hem till min lilla Niclas som nu mera stavas med K :D haha. I kväll är det cup. Måste hem och leta efter min sportbehå annars blire fritt fall på mig. Benskydd ska också hittas. Jag gillar bananer det är gott. Carro gillar päron det tycker hon är gottt. Tycker jag med men jag föredrar Bananer mums. glad alla hjärtans dag på er i förskott. denna bild tänder carro på. jag också pusss puss. Hoppas Niclas gör en sån till mig på söndag förJohn ska göra en till Carro.


nä nu sket det sig jävla bläää data. bilden kommer innom kort då jag fått upp den. kram banan skumm päron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0