Trött!

I morse blev det uppgång lite inna 11.00. Dags för den första förbrukningen på sim kortet. Japp ni hörde rätt. Jag fick ett års sim kort på gym och sim. Gillar att simma så de kommer passa mig utmärkt. Jag, mamma o Malin bestämde oss för ett stations gympa pass i bassäng. Så vi åkte liute tidigare för att försäkra oss om att få plats i gruppen. Och det fick vi!

Trampa utan att nudda botten och använda motstånd för armarna genom olika rörelser i 45 min var så jobbigt man gjorde det till. Och man tog ju självklart i så det var lite jobbigare än fysen på fotbollen (bara att nu använde man mer armar). Trots att folk kanske dömmer detta som att de bara är äldre som går på vattengympa så tycker jag att de har fel. För detta vill i alla fall jag göra om för det var roligt :D.

Dock ingick intedetta pass på mig årskort... Ingick bara i själva gymkortet, och det SÖG!

Nu ska jag kolla TV. Jag kommer nog somna :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0