Tandläkaren!

Idag fick jag mig en ordentlig sovmorgon! Åt lite frukost och sen tog jag bilen till Vallentuna där jag skulle till tandläkaren. Eftersom det var ström avbrott förra gången jag skulle dit och laga mitt hål fick jag denna tid. När jag låg i tandläkarstolen sa jag att jag ville ha bedövning. Och självklart fick jag det. När dom skulle ta sprutan på mig var båda tandläkarna och höll på i min mun. Den som praktiserade skulle ta sprutan så kände mig som en liten testkanin, som tur var kändes inte sprutan. Dock tror jag inte bedövningen hjälpte för när de skulle borra gjorde det ont! Men ville inte säga nått för ville få allt överstökat så fort som möjligt eftersom jag ville hem.

Elin skrev dessutom att vi inte hade några lektioner idag så jag ålte direkt hem till Niclas efter tandläkarbesöket :). Snart ska han iväg och skriva tenta. Själv ska jag åka till mammas jobb och vänta till hon slutar så jag kan skjutsa hem henne. Medans ska jag nog basta lite, SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0