Sista träningen innan uppehåll!

Ja gott folk, var precis på den sista träningen innan jullovet nyss :D. Så nu har man tränat så man kan äta extra mycket under jul :D.

Nästan alla idag skulle till tegel! Så några av flickorna gjorde sig i ordning efter träningen direkt och åkte. Jag skulle egentligen följt med men tackade nej. Eftersom jag skulle julpyssla. Till exempel baka knäck och slå in massa paket. Men när jag kom hem hade tiden dragit iväg och pappa och Helena gick och la sig för dom ska jobba lite i morgon. Japp här sitter jag själv och slår in julklappar och kolla på tv. Japp japp sånt händer :P. Får hoppas på pyssel i morgon :).

Här har vi precis klätt klart granen och sen har vi min pucko katt som gillar blad lika mycket som han gillar skinka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0