Shopppping!

Skolavslutningen idag var väldans rolig, lärarna bjöd verkligen på sig själva. SÅ JÄLA SKÖNA! Efter aulan var det avskad till Anders som skulle sluta på skolan. Tårta och bildspels bjöds det på :). Anders som fick en live it box trodde att det var en chokladask hahah roligt :D. Efter det åkte jag, Niclas, Yvonne och Fia till Täby där Niclas skulle köpa de sista julklapparn. Själv införskaffade jag mig en ny foundation och ett skärp. Så nu ska nog byxorna inte glida ner längre :P.

Sen begav jag ch Niclas oss till mormor som hjälpte Niclas sy sin domartröja! :)

Efter det hem och laga mat och sen klä granen :). Lisa och company kom även hit en snabbis  :D. Nu ska jag snart på träning. Är inte så sugen! Skulle hellre stanna hemma och slå in massa paket och göra lite juligt men men plikten kallar, MOT FOTBOLLSTRÄNINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0