KANSKE VÄRLDENS SNABBASTE TANDLÄKARBESÖK!

Lite kort om dagen. Vi har fått ett grupparbete som går ut på att vi ska jämföra två olika religioner... Och dessutom ska redovisningen av det ske på Torsdag! Fattar egentligen inte hur man ska hinne med tanke på att redovisningen ska vara typ minst 10 min :P. Jag är i alla fall med Frida och Carro och det är roligt :).

Sen har ja dessutom varit på kanske världens snabbaste tandläkarbesök! Japp jag kom och jag gick.. Heheh. Nej men det var lite svårt att borra då det inte fanns någon ström, eftersom det just hade blivit strömavbrott :P. Var till och med strömavbrott i skolan. Så fick boka en ny tid :). Hade vart skönt att få skiten gjord men, men :)

Nu har jag expreinterat med muffins. Bakade några chokladmuffins med gegga i mitten. Det var faktist rätt gott men smakade inte så mycket av resultatet eftersom jag hade ätit mig mätt på smeten.




 Carro & Nicole


Kommentarer
Postat av: Nicole

charmigt!

2010-12-07 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0