God kväll!

Ikväll har jag legat och kollat på tv Paradise hotel och sen lite robinsson. Efter jag inte följt Robinsson så kollade jag typ inte utan låg och pillade på min mobil. Sms massa folk och lekte trevlig heheh :D. Sen kom pappa in med en Chokladkaka och sa grattis på namnsdagen i förskott. Japp i morgon är det Malin, de som jag heter i andranamn :). Efter nån timme senare kommer Niclas in i rummet. Haha Suprise :) Visste inte att han var hemma hos lilla mig :). Blev i alla fall glad :). Nu blir det nog en avrundning på kvällen men sömn :).

Imorgon är det den efterlängtande sovmorgonen :D. MEN Niclas ska upp tidigt ... så blir nog tidig morgon i morgon igen bläääää



Dubbelpuss! Tänk om det fanns två Niclas, då kunde ena vara med mig och andra vara på hockeyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0