ett år sedan...

Bloggar inte så mycket nu och det beror till stor del att det helt enkelt inte finns tid över för det. Denna vecka är det verkligen fullt upp. Prov och inlämningar.

Idag gjorde jag mina reparationer i matten. Tack så himla mycket Carro för att du hjälpte mig och fick mig att göra uppgifterna så jag hann lämna in dom i tid. Massa tack du är en undedrbar vän! Som jag inte skulle klara mig utan.

Vill förövrigt tillägga att idag var det ett år sen :
* Jag var med i Vallentunas Luciatåg.  
* Jag "träffade" Niclas för första gången.

Nu blir det sova med min underbara pojkvän och sen upp tidigt i morgon för att plugga matte!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0