Bonde!

Dagens redovisning gick väl över förväntan :P. Ganska bra faktist, trots att vi läste mycket innantill :D. Men skönt att ha det gjort så att vi slipper det i morgon :D.  Efter skolan gick jag hem till mormor och morfar :). Åt lite tomtegröt och drack te :D. Därefter åkte jag och mormor till ladgården och fixade hönsen. Mormor hade köpt nytt foder så jag tog in allt från bilen till ladgården. Japp ni hörde det själv, ladgården. Jag är bonde och det skäms jag inte för ;D. Jag vill bli mjölkbonde men nackdelen är att man inte kan göra så mycket annat då. Kanske får sommarjobba på en gård i stället :)

Mormor skjutsade i alla fall hem mig efter :) När jag kom in kollade jag på gårdagens paradise hotel och Bonde söker fru! Spännande! och mycket dramatik, stackars Tomas säger jag bara. Nästa vecka är det sista valet och det ska jag se :D.


Mys med min finaste katt zigge, som jag fick när jag fyllde 9 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0