blogg trassel

Att blogga från datorn i dag var ett nog NO! Det ville helt enkelt inte funktionera, trassel på sidan. Som tur är har jag min kära mobil! Nackdelen med mobilen är dock att de inte går att lägga upp bilder. Så får lägga upp dom under ett senare tillfälle. Tänkte berätta lite kort om dagen bara. I skolan förmanade vi o företaget 200 påsar te. Efter det blev jag upphämtad av min mormor vid skolan. Vi åkte hem till henne och morfar och vakade knäck :-) . Visste bäcken hittills!!!! Sen kollade vi på bonde söker fru reprisen. Hihi spännande. Efter de åkte jag hem och vakade ytterligare knäck hos mamma dessvärre blev dom inte lika lyckade. SYND! Sen blev det att klä granen :-) :-)

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha förmanade? :p

2010-12-17 @ 23:42:37
Postat av: Anna

Du stavar ju som en jävla kratta, fan värre än mig!

2010-12-18 @ 16:19:17
URL: http://wassaanna.blogg.se/
Postat av: amanda

Hahah men vafan det är svårt att skriva från min mobil :P

2010-12-18 @ 16:51:36
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0