gästbloggar ;)

tjenahejsan :D amanda har fullt upp ikv så hon hinner tyvärr inte skriva i sin blogg hon har ju sitt ragg häär ;) fast vet inte vad han heter så kan inte uppdatera er med det ;( och man vågar ju inte direkt rusa in i rummet och störa, vill inte se ngt och få mardrömmar :P menmen nu kom lisa och dom tre ska ut och leka i snön :P syster va snäll idag så fick låna hennes dator ikv :)  tro mej hon kan faktiskt vara snäll ibland men det e sällan. aja när dom kommer in ska jag försöka få dom att äta nudlar :D e as sugen på det men kommer inte orka ett helt paket, har ätit massa godis och druckit toblerone cappuccino så magen e rätt full :P och snart börjar jag vet vad du gjorde förra sommaren har inte sett hela så sattsar på att se hela ikv :) fast då kommer jag missa en kvart av a double shot at love with the ikki twins :( men får väl försöka leva med det :)
vet ju redan vem som vinner ;) (tror jag)

//malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0